HR PROFESSIONAL - Η εμπειρία ενός εν δυνάμει στελέχους συνδέεται άμεσα με την καταναλωτική συμπεριφορά του

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Η εμπειρία ενός εν δυνάμει στελέχους συνδέεται άμεσα με την καταναλωτική συμπεριφορά του

2 Οκτωβρίου 2018 | 17:12 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: News,Έρευνες

Nέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 χώρες, καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων/υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων.

Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν είτε όχι τα προϊόντα/υπηρεσίες μιας εταιρείας. «Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών», ανέφερε ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup επισημαίνοντας ότι «η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών.

Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας».
Με βάση την έρευνα, η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρείας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

HR Professional Online( 2 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Building High Performing Teams: Μία μέλισσα μέλι ου ποιεί!

«Μία μέλισσα μόνη της δεν παράγει μέλι», λέει η αρχαιοελληνική παροιμία, αναδεικνύοντας και υπογραμμίζοντας σε πέντε μόνο λέξεις τη σημασία των ομάδων και της ομαδικότητας. Οι εταιρείες από καιρό έχουν πλέον συνειδητοποιήσει τη δύναμη της ομάδας τόσο για την επιβίωσή τους όσο και για την επιτυχία τους. Η ύπαρξη, ωστόσο, ομάδων από μόνη της δεν αρκεί. Το ζητούμενο είναι η δημιουργία ομάδων υψηλής αποδοτικότητας που επιφέρουν πραγματικό αντίκτυπο στο επιχειρείν.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Best Practices
  • HR Events
  • Coaching
  • Leadership
  • HR Survey
  • Employer Branding
  • HR Technology
  • Facility Management

Facility Management

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778