HR PROFESSIONAL - Teleperformance: Βιώνοντας την εργασιακή πολύ-πολιτισμικότητα

Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Teleperformance: Βιώνοντας την εργασιακή πολύ-πολιτισμικότητα

11 Ιανουαρίου 2019 | 09:34 Γράφει η Νάνσυ  Βλαχάκη Topics: Diversity,inclusion,Φεστιβάλ/Βραβεία

«Πώς να μένουν ικανοποιημένοι οι καταναλωτές που σε καλούν, όταν οι άνθρωποί σου που διαχειρίζονται τις κλήσεις, δεν χαίρονται να το κάνουν;». Το ερώτημα ετέθη από τη δεκαετία του 1980, όταν η Teleperformance εξαπλωνόταν σε όλο τον κόσμο, πολύ πριν το διαδίκτυο και τα πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

Έχοντας ιδρυθεί το 1989, η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής «Omnichannel Customer Experience Management» στην ελληνική αγορά. Μέλος του πολυεθνικού Ομίλου της Teleperformance (NYSE Euronext Paris market, Eurolist-Compartment A, SBF 120, RCF - ISIN: FR0000051807), η Teleperformance Greece αποτελεί το περιφερειακό διαχειριστικό κέντρο (regional office) του Ομίλου για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής σε επτά χώρες.

Στα χρόνια της παρουσίας της στην Ελλάδα, η εταιρεία κατάφερε να ενσωματώσει και να χρησιμοποιήσει με επιτυχία τεχνολογίες αιχμής για την ταχεία πρόσβαση και διοχέτευση των πληροφοριών προς τους επικοινωνούντες της, μέσω κλήσεων, e-mail, chat, IVR, fax, sms και whitemails. Η ικανότητά της να προσλαμβάνει τους πλέον κατάλληλους εργαζόμενους στην Εξυπηρέτηση Πελατών, την Τεχνική Υποστήριξη, τις Τηλεπωλήσεις, την Ενημέρωση Οφειλετών και το Business Process Outsourcing, την βοήθησε να προσελκύσει μεγάλους ξένους οίκους οι οποίοι της ανέθεσαν τη στελέχωση των κέντρων εξυπηρέτησης των ανά τον κόσμο πελατών τους από την Ελλάδα. Για αυτό και η συνεχής ανεύρεση, εκπαίδευση και διατήρηση περισσότερων από 7.200 -μέχρι σήμερα- εργαζομένων από 91 χώρες (που διαχειρίζονται έργα σε 36 γλώσσες), την έχει μετατρέψει σε έναν από τους πλέον ελκυστικούς εργασιακούς προορισμούς.

Στην πορεία της προς την κορυφή και τις συνεχείς βραβεύσεις από διεθνείς και τοπικούς οργανισμούς και φορείς, αντιμετώπισε αρκετές προκλήσεις, με κύρια την λανθασμένη αντίληψη που επικρατούσε στο εξωτερικό σχετικά με την κατάσταση στην Ελλάδα. Αυτό δημιουργούσε αμφιβολίες για τη βιωσιμότητα αναθέσεων έργων στη χώρα μας. Παρά το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατούσε, η Teleperformance Greece κατάφερε να απομονώσει -στον βαθμό που ήταν εφικτό- την εταιρεία από κάθε αρνητική εξωτερική επιρροή και πρόβαλε τη διαφοροποίησή της από το γενικό αρνητικό οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον. Οι πρώτοι στη λίστα που έπρεπε να πεισθούν, ήταν οι ίδιοι οι υποψήφιοι εργαζόμενοι και για αυτό, προγράμματα συναφή με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Corporate Social Responsibility), την Ευεξία στον εργασιακό χώρο (Health & Well-Being) αλλά και την Πολύ-Πολιτισμικότητα (Diversity) ήταν κριτήρια που κέρδισαν τις εντυπώσεις και άνοιξαν τον δρόμο για αφίξεις νέων ανθρώπων απ’ όλο τον κόσμο.

Οι δράσεις της Teleperformance Greece στους προαναφερθέντες τομείς, αξιολογήθηκαν και αναγνωρίστηκαν για ακόμη μια χρονιά από την κριτική επιτροπή των HR Awards 2018, οδηγώντας την εταιρεία στην κατάκτηση και των τριών βραβείων στις αντίστοιχες κατηγορίες που συμμετείχε. Η προσήλωση του οργανισμού στις αρχές της ΕΚΕ διασφαλίζεται τόσο μέσω των δράσεων Citizen of the Planet, όσο και Citizen of the World. Οι 5.400 εθελοντικές ώρες που διέθεσαν οι εργαζόμενοι για τη συμμετοχή τους σε εταιρικές δράσεις, αποδεικνύουν ότι η ΕΚΕ είναι βασικό συστατικό της κουλτούρας που πρεσβεύει. Η διαρκής εκστρατεία ανακύκλωσης, οι καθαρισμοί δασικών περιοχών και παραλιών, η ανεύρεση αναδόχων για αδέσποτα ζώα, η διοργάνωση -τουλάχιστον- τριών αιμοδοσιών με τη συμμετοχή άνω των 500 εθελοντών εργαζομένων, η συλλογή τροφίμων και παιχνιδιών για τις άπορες οικογένειες, η στήριξη των προσφύγων σε Αθήνα και Μόρια, η συνεισφορά στην ανακατασκευή των πυρόπληκτων οικημάτων στο Μάτι Αττικής καθώς και η καμπάνια αφιερωμένη στην πολύ-πολιτισμικότητα με στόχο την προώθηση της ισότητας και της συνύπαρξης και τέλος, οι συμμετοχές σε μεγάλες οργανώσεις για φιλανθρωπικό σκοπό (Μαραθώνιος Αθήνας, No Finish Line, Xtra Mile κ.ά.) είναι μερικές μόνο από τις δράσεις που οδήγησαν την εταιρεία στην κατάκτηση του βραβείου στην κατηγορία CSR.

Στην Teleperformance Greece ο όρος Corporate Wellness & Well-Being δεν αποτελεί ένα ακόμη πρόγραμμα στις λίστες «to do». Η παρακίνηση σε συμμετοχή από τους εργαζόμενους, η υποστήριξη των προγραμμάτων από τα ανώτερα στελέχη και η δέσμευση για την επίτευξη ενός εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος, είναι δείγματα γραφής της διοίκησης της εταιρείας. Τα προγράμματα Υγείας και Ευεξίας στο περιβάλλον εργασίας είναι διάφορα αλλά οι «Πυλώνες» είναι δύο:

  • Στο Health & Safety υπάρχουν εκδηλώσεις για την προώθηση της Υγείας όπως το «Health Week» που μετρά επτά συναπτά έτη διοργάνωσης ή η καμπάνια για την πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, με δωρεάν εξετάσεις για όλες τις εργαζόμενες της εταιρείας αλλά και η δωρεάν κάλυψη βασικών οδοντιατρικών επεμβάσεων, η τράπεζα αίματος για τους εργαζόμενους και τους συγγενείς αυτών καθώς επίσης και το ιδιωτικό πρόγραμμα ιατρικής πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
  • Στο Well-Being υπάρχουν πολλά ευχάριστα δρώμενα όπως διάφορα sports events, εταιρικά ταξίδια σε χειμερινούς και καλοκαιρινούς προορισμούς, εορτασμοί, parties ακόμα και η διανομή γευμάτων και πρωινού.

Όλα αυτά αποδεδειγμένα συμβάλλουν στην γενική εργασιακή ικανοποίηση.

Στην Teleperformance οι άνθρωποί μας είναι ο πλούτος μας και κάθε μέρα το δείχνουμε ποικιλοτρόπως με βασική έμφαση στη διαφορετικότητα. Η ενσωμάτωση της Πολύ-Πολιτισμικότητας και της Ισότητας αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της κουλτούρας αλλά και στοιχείο της στρατηγικής Resourcing & Recruitment της Teleperformance Greece. Για παράδειγμα, οι καμπάνιες στο πλαίσιο του Athens Pride, με την ενεργή στήριξη της Αθηναϊκής ΛΟΑΤΚΙ (LGBTQI), οι Εθνικοί εορτασμοί των χωρών από όπου έρχονται οι εργαζόμενοι, αλλά και η καμπάνια «My Origins: Does it really matter?», με αφορμή τον εορτασμό της «Παγκόσμιας Ημέρας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» του ΟΗΕ, στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του πληθυσμού της εταιρείας σε θέματα διαφορετικότητας, καθώς η συγκεκριμένη αξία αποτελεί θεμέλιο λίθο δραστηριοποίησης για τον οργανισμό μας.

Με βάση την πορεία που έχουμε διαγράψει αλλά και τα μεγέθη μας ως αναπτυσσόμενος οργανισμός, προσβλέπουμε σε ένα ακόμα καλύτερο μέλλον. Η Teleperformance Greece θα αναπτύξει υπηρεσίες σε επιπλέον ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης, θα επεκταθεί σύντομα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας και προσβλέποντας πάντα σε πρωτοποριακές -για την Ελλάδα- υπηρεσίες μέσω Work-At-Home-Agents (WAHA).

Γίνεται από όλους αντιληπτό ότι η εταιρεία εστιάζει στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος ξένων οίκων για υπηρεσίες από την Ελλάδα, προωθώντας έτσι και τη χώρα μας ως προορισμό για επενδύσεις και συνεργασία. Οι διακρίσεις και η αναγνώριση που μας απέφεραν τα HR Awards 2018 ήδη έγιναν γνωστά στον Όμιλο και τους Συνεργάτες μας, αλλά για εμάς στην Teleperformance Greece, η αναγνώριση πηγάζει πρωτίστως μέσω της επιβράβευσης από τους ανθρώπους μας που παρέχουν καθημερινά υπηρεσίες με μία μόνο σκέψη… «Each Interaction Matters».

HR Professional (T. 159)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778