HR PROFESSIONAL - Edenred: Ο καθημερινός ψηφιακός συνεργάτης για τις εταιρείες, τους ανθρώπους τους και τους συνεργάτες μας

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

People Management

Edenred: Ο καθημερινός ψηφιακός συνεργάτης για τις εταιρείες, τους ανθρώπους τους και τους συνεργάτες μας

15 Νοεμβρίου 2019 | 09:39 Γράφει ο Χριστόφορος  Παυλάκης Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Μπάμπης Παπαθεοδώρου

Ο Μπάμπης Παπαθεοδώρου, Network Director της Edenred, με πολυετή εμπειρία στην ελληνική αγορά, μίλησε αποκλειστικά στο HR Professional για το πώς η Edenred καταφέρνει να καλύπτει τις ανάγκες όλων των κατόχων των λύσεών της ανά την Ελλάδα, για την 360ο εμπειρία χρήσης που προσφέρει και τη σχέση εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης που έχει δημιουργήσει με τους συνεργάτες της μέσα στα 23 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

    HR Professional: Η Edenred, σήμερα, προσφέρει μία ευρεία γκάμα επιλογών για τις καθημερινές ανάγκες των πελατών και των κατόχων της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Πώς το έχετε καταφέρει αυτό;

Μπάμπης Παπαθεοδώρου: Είναι αλήθεια ότι από το 1996 που η Edenred πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά μέχρι σήμερα, έχουμε καταφέρει, με σκληρή δουλειά αλλά και πάθος γι’ αυτό που κάνουμε, να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο «δίκτυο» επιλογών για τις καθημερινές ανάγκες των πελατών και των κατόχων των λύσεών μας, προσφέροντάς τους χιλιάδες επιλογές για την καθημερινή τους διατροφή, για τα εταιρικά τους έξοδα αλλά και για κάθε είδους επιβράβευση, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι ανάγκες, αλλά και οι επιθυμίες των κατόχων των λύσεών μας βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και με γνώμονα αυτές εμπλουτίζουμε καθημερινά τις επιλογές τους, καλύπτοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Η Edenred συνεργάζεται σήμερα με 5.500 εταιρείες-πελάτες και εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 200.000 δικαιούχους-εργαζόμενους. Όλοι οι πελάτες μας έχουν ένα κοινό σημείο: Ενδιαφέρονται για το well-being των εργαζομένων τους, γεγονός που έχει σημαντικά θετική επίπτωση στην αποδοτικότητα και την παραγωγικότητά τους.

Δίπλα σ’ αυτούς τους πελάτες βρισκόμαστε καθημερινά, προσφέροντας λύσεις που προάγουν την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα, και την ευημερία των εργαζομένων τους, ενώ παράλληλα τους παρέχουμε το κίνητρο να συνεχίσουν να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό στον εργασιακό τους χώρο.

Επιπλέον, έχοντας σαν κανόνα την απλότητα στον τρόπο που σχεδιάζουμε τις λύσεις μας και στον τρόπο που τις παρέχουμε, στην Edenred έχουμε φροντίσει οι υπηρεσίες που προσφέρουμε να «συναντούν» τις ανάγκες όλων των εταιρειών, είτε πρόκειται για μεγάλες, πολυεθνικές εταιρείες, είτε μικρομεσαίες εταιρείες που αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο και αναζητούν ταχύτητα και ευελιξία.

Πιο συγκεκριμένα, για τη λύση Ticket Restaurant, εστιατόρια με ελληνική ή ξένη κουζίνα, boutique εστιατόρια, καταστήματα με βιολογικά προϊόντα και vegan επιλογές, και καταστήματα τροφίμων, καφέ, delicatessen, αλλά και αλυσίδες ανοιχτές 24/7 είναι μερικές μόνο από τις χιλιάδες εναλλακτικές προτάσεις που προσφέρουμε στους κατόχους για το πρωινό τους στο γραφείο, για το μεσημεριανό τους με συναδέλφους ή για ένα γεύμα με την ομάδα τους, ανταποκρινόμενοι πλήρως στην απαιτητική καθημερινότητά τους.

    HR P.: Πείτε μας λίγα λόγια για την ομάδα του Network.

Μ. Π.: H ομάδα του Network της Edenred απαρτίζεται από συναδέλφους με πολυετή εμπειρία στον χώρο των Πωλήσεων και πάθος για αυτό που κάνουν. Έχοντας μακρόχρονη θητεία στην Edenred και όντας γνήσιοι υποστηρικτές των αξιών αλλά και της εταιρικής κουλτούρας, η ομάδα του Network δουλεύει καθημερινά προκειμένου να «ανοίξει» νέους δρόμους επιλογών για τους κατόχους των λύσεών μας, σε κάθε γωνιά της χώρας.

Στην ομάδα του Network σχεδιάζουμε το αύριο έχοντας πάντα σαν γνώμονα και επίκεντρο τις επιθυμίες των εργαζομένων που χρησιμοποιούν καθημερινά τις υπηρεσίες μας. Όντας σε μία εταιρεία που είναι πρωτοπόρος στον χώρο της από τη «γέννησή» της, προσπαθούμε να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στην εκάστοτε πραγματικότητα. Ευθύνη μας ήταν, και είναι, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και να είμαστε σε θέση να τις καλύπτουμε έγκαιρα, κάνοντας τη ζωή των κατόχων των λύσεών μας ακόμα πιο εύκολη.

Συνεπώς, θα συνεχίσουμε να διευρύνουμε τις επιλογές τους, προσφέροντάς τους ακόμα περισσότερες εναλλακτικές και ευκολία στις καθημερινές τους συναλλαγές. Αυτός είναι, άλλωστε, και ένας από τους βασικούς λόγους που καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας μας μέχρι και σήμερα, αποτελούμε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται καθημερινά.

    HR P.: Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Edenred και πώς συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά;

Μ. Π.: Η πολυετής εμπειρία, η τεχνογνωσία, η καινοτομία που εισάγουμε συνεχώς στις υπηρεσίες μας, η αξιοπιστία, το γεγονός ότι αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας, και πάνω απ’ όλα το «κέφι» μας για δουλειά, είναι μερικά από τα στοιχεία που θεωρώ ότι μας ξεχωρίζουν και καθιστούν την Edenred έναν πραγματικό συνεργάτη για χιλιάδες εταιρείες που μας εμπιστεύονται εδώ και 23 ολόκληρα χρόνια.

Όπως ανέφερα και παραπάνω, η Edenred είναι πρωτοπόρος στον χώρο της καθώς εμπλουτίζουμε συνεχώς το portfolio των λύσεών μας με νέες υπηρεσίες, έχοντας σαν γνώμονα, την καινοτομία και την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους ανθρώπους τους.

Πιστή στη δέσμευση της εταιρείας να κάνει τη ζωή των κατόχων των λύσεών μας καλύτερη, η ομάδα του Network βρίσκεται πάντα εκεί, με πείσμα και διάθεση, να αφουγκράζεται τις ανάγκες των κατόχων, χτίζοντας ένα δίκτυο ικανό να καλύψει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Επιπλέον, δημιουργεί trends και νέες τάσεις για τους κατόχους των λύσεών μας, στο πλαίσιο της υιοθέτησης ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής εν ώρα εργασίας, κρατώντας τον άνθρωπο στον πυρήνα της στρατηγικής μας.

Άλλο εξίσου σημαντικό στοιχείο που θεωρώ ότι κάνει την Edenred να ξεχωρίζει είναι οι άνθρωποί της και η δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας. Στην Edenred, μας αρέσει να δημιουργούμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και να πορευόμαστε με αυτές. Έχοντας πάντα στραμμένο το βλέμμα μας στους ανθρώπους, αντλούμε δύναμη από αυτούς και βρίσκουμε κίνητρο στο να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας και να δημιουργούμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους καλύτερη. Οι άνθρωποι, δηλαδή, αποτελούν την κινητήρια δύναμή μας.

Για εμάς, οι συνεργάτες μας είναι μέρος της οικογένειάς μας και χωρίς αυτούς δεν μπορούμε να συνεχίσουμε και να πετύχουμε τους στόχους μας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι χιλιάδες επιχειρήσεις μας εμπιστεύονται για δεκαετίες, ενώ, ταυτόχρονα, νέοι συνεργάτες προστίθενται συνεχώς στην μεγάλη οικογένεια της Edenred.

Κλείνοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω, για μία ακόμη φορά, ότι οι υπηρεσίες μας προσφέρουν καθημερινά λύσεις και εξυπηρετούν τους πελάτες μας, προσφέροντας ικανοποίηση σε πάνω από 200.000 δικαιούχους-εργαζόμενους ανά την Ελλάδα. Το να είμαστε πρωτοπόροι στις αλλαγές, να προβλέπουμε ανάγκες που θα προκύψουν από τυχόν αλλαγές στην αγορά και το οικονομικό περιβάλλον ή λύσεις που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων και την ικανοποίηση των τελικών μας χρηστών είναι αυτοσκοπός για όλους εμάς στην Edenred.

Προσωπικά, χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω τη δυνατότητα τόσο σαν κάτοχος όσο και σαν στέλεχος της Edenred να μοιράζομαι την ευκολία και την ικανοποίηση που προσφέρουν οι υπηρεσίες μας, καθώς απολαμβάνω τα προνόμιά τους.

    HR Professional: Η Edenred, σήμερα, προσφέρει μία ευρεία γκάμα επιλογών για τις καθημερινές ανάγκες των πελατών και των κατόχων της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Πώς το έχετε καταφέρει αυτό;

Μπάμπης Παπαθεοδώρου: Είναι αλήθεια ότι από το 1996 που η Edenred πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά μέχρι σήμερα, έχουμε καταφέρει, με σκληρή δουλειά αλλά και πάθος γι’ αυτό που κάνουμε, να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο «δίκτυο» επιλογών για τις καθημερινές ανάγκες των πελατών και των κατόχων των λύσεών μας, προσφέροντάς τους χιλιάδες επιλογές για την καθημερινή τους διατροφή, για τα εταιρικά τους έξοδα αλλά και για κάθε είδους επιβράβευση, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι ανάγκες, αλλά και οι επιθυμίες των κατόχων των λύσεών μας βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και με γνώμονα αυτές εμπλουτίζουμε καθημερινά τις επιλογές τους, καλύπτοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Η Edenred συνεργάζεται σήμερα με 5.500 εταιρείες-πελάτες και εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 200.000 δικαιούχους-εργαζόμενους. Όλοι οι πελάτες μας έχουν ένα κοινό σημείο: Ενδιαφέρονται για το well-being των εργαζομένων τους, γεγονός που έχει σημαντικά θετική επίπτωση στην αποδοτικότητα και την παραγωγικότητά τους.

Δίπλα σ’ αυτούς τους πελάτες βρισκόμαστε καθημερινά, προσφέροντας λύσεις που προάγουν την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα, και την ευημερία των εργαζομένων τους, ενώ παράλληλα τους παρέχουμε το κίνητρο να συνεχίσουν να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό στον εργασιακό τους χώρο.

Επιπλέον, έχοντας σαν κανόνα την απλότητα στον τρόπο που σχεδιάζουμε τις λύσεις μας και στον τρόπο που τις παρέχουμε, στην Edenred έχουμε φροντίσει οι υπηρεσίες που προσφέρουμε να «συναντούν» τις ανάγκες όλων των εταιρειών, είτε πρόκειται για μεγάλες, πολυεθνικές εταιρείες, είτε μικρομεσαίες εταιρείες που αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο και αναζητούν ταχύτητα και ευελιξία.

Πιο συγκεκριμένα, για τη λύση Ticket Restaurant, εστιατόρια με ελληνική ή ξένη κουζίνα, boutique εστιατόρια, καταστήματα με βιολογικά προϊόντα και vegan επιλογές, και καταστήματα τροφίμων, καφέ, delicatessen, αλλά και αλυσίδες ανοιχτές 24/7 είναι μερικές μόνο από τις χιλιάδες εναλλακτικές προτάσεις που προσφέρουμε στους κατόχους για το πρωινό τους στο γραφείο, για το μεσημεριανό τους με συναδέλφους ή για ένα γεύμα με την ομάδα τους, ανταποκρινόμενοι πλήρως στην απαιτητική καθημερινότητά τους.

    HR P.: Πείτε μας λίγα λόγια για την ομάδα του Network.

Μ. Π.: H ομάδα του Network της Edenred απαρτίζεται από συναδέλφους με πολυετή εμπειρία στον χώρο των Πωλήσεων και πάθος για αυτό που κάνουν. Έχοντας μακρόχρονη θητεία στην Edenred και όντας γνήσιοι υποστηρικτές των αξιών αλλά και της εταιρικής κουλτούρας, η ομάδα του Network δουλεύει καθημερινά προκειμένου να «ανοίξει» νέους δρόμους επιλογών για τους κατόχους των λύσεών μας, σε κάθε γωνιά της χώρας.

Στην ομάδα του Network σχεδιάζουμε το αύριο έχοντας πάντα σαν γνώμονα και επίκεντρο τις επιθυμίες των εργαζομένων που χρησιμοποιούν καθημερινά τις υπηρεσίες μας. Όντας σε μία εταιρεία που είναι πρωτοπόρος στον χώρο της από τη «γέννησή» της, προσπαθούμε να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στην εκάστοτε πραγματικότητα. Ευθύνη μας ήταν, και είναι, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και να είμαστε σε θέση να τις καλύπτουμε έγκαιρα, κάνοντας τη ζωή των κατόχων των λύσεών μας ακόμα πιο εύκολη.

Συνεπώς, θα συνεχίσουμε να διευρύνουμε τις επιλογές τους, προσφέροντάς τους ακόμα περισσότερες εναλλακτικές και ευκολία στις καθημερινές τους συναλλαγές. Αυτός είναι, άλλωστε, και ένας από τους βασικούς λόγους που καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας μας μέχρι και σήμερα, αποτελούμε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται καθημερινά.

    HR P.: Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Edenred και πώς συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά;

Μ. Π.: Η πολυετής εμπειρία, η τεχνογνωσία, η καινοτομία που εισάγουμε συνεχώς στις υπηρεσίες μας, η αξιοπιστία, το γεγονός ότι αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας, και πάνω απ’ όλα το «κέφι» μας για δουλειά, είναι μερικά από τα στοιχεία που θεωρώ ότι μας ξεχωρίζουν και καθιστούν την Edenred έναν πραγματικό συνεργάτη για χιλιάδες εταιρείες που μας εμπιστεύονται εδώ και 23 ολόκληρα χρόνια.

Όπως ανέφερα και παραπάνω, η Edenred είναι πρωτοπόρος στον χώρο της καθώς εμπλουτίζουμε συνεχώς το portfolio των λύσεών μας με νέες υπηρεσίες, έχοντας σαν γνώμονα, την καινοτομία και την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους ανθρώπους τους.

Πιστή στη δέσμευση της εταιρείας να κάνει τη ζωή των κατόχων των λύσεών μας καλύτερη, η ομάδα του Network βρίσκεται πάντα εκεί, με πείσμα και διάθεση, να αφουγκράζεται τις ανάγκες των κατόχων, χτίζοντας ένα δίκτυο ικανό να καλύψει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Επιπλέον, δημιουργεί trends και νέες τάσεις για τους κατόχους των λύσεών μας, στο πλαίσιο της υιοθέτησης ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής εν ώρα εργασίας, κρατώντας τον άνθρωπο στον πυρήνα της στρατηγικής μας.

Άλλο εξίσου σημαντικό στοιχείο που θεωρώ ότι κάνει την Edenred να ξεχωρίζει είναι οι άνθρωποί της και η δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας. Στην Edenred, μας αρέσει να δημιουργούμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και να πορευόμαστε με αυτές. Έχοντας πάντα στραμμένο το βλέμμα μας στους ανθρώπους, αντλούμε δύναμη από αυτούς και βρίσκουμε κίνητρο στο να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας και να δημιουργούμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους καλύτερη. Οι άνθρωποι, δηλαδή, αποτελούν την κινητήρια δύναμή μας.

Για εμάς, οι συνεργάτες μας είναι μέρος της οικογένειάς μας και χωρίς αυτούς δεν μπορούμε να συνεχίσουμε και να πετύχουμε τους στόχους μας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι χιλιάδες επιχειρήσεις μας εμπιστεύονται για δεκαετίες, ενώ, ταυτόχρονα, νέοι συνεργάτες προστίθενται συνεχώς στην μεγάλη οικογένεια της Edenred.

Κλείνοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω, για μία ακόμη φορά, ότι οι υπηρεσίες μας προσφέρουν καθημερινά λύσεις και εξυπηρετούν τους πελάτες μας, προσφέροντας ικανοποίηση σε πάνω από 200.000 δικαιούχους-εργαζόμενους ανά την Ελλάδα. Το να είμαστε πρωτοπόροι στις αλλαγές, να προβλέπουμε ανάγκες που θα προκύψουν από τυχόν αλλαγές στην αγορά και το οικονομικό περιβάλλον ή λύσεις που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων και την ικανοποίηση των τελικών μας χρηστών είναι αυτοσκοπός για όλους εμάς στην Edenred.

Προσωπικά, χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω τη δυνατότητα τόσο σαν κάτοχος όσο και σαν στέλεχος της Edenred να μοιράζομαι την ευκολία και την ικανοποίηση που προσφέρουν οι υπηρεσίες μας, καθώς απολαμβάνω τα προνόμιά τους.


    HR P.: Τι σημαίνει Customer Experience για την Edenred και με ποιον τρόπο μετουσιώνεται στις λύσεις που προσφέρει;

Μ. Π.: Όντας πιστοί στην πελατοκεντρική μας φύση και έχοντας πάντα στραμμένο το βλέμμα στους ανθρώπους, δουλεύουμε καθημερινά προκειμένου να προσφέρουμε στους κατόχους των λύσεων μας μία 360ο εμπειρία και ισχυρό user engagement, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες μας.

Έτσι, εξασφαλίζουμε καθημερινά αποκλειστικές προσφορές για τους ανθρώπους των πελατών μας, φέρνοντας ακόμη πιο κοντά στους κατόχους των λύσεών μας το δίκτυο της Edenred. Και φυσικά δε σταματάμε εκεί! Διαγωνισμοί, ταξίδια είναι μερικά μόνο από τα επιπλέον προνόμια που απολαμβάνουν οι κάτοχοι της λύσης Ticket Restaurant.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω ενδεικτικά ότι μέσα στο πρώτο 9μηνο του 2019, έχουμε εξασφαλίσει δεκάδες αποκλειστικές προσφορές για τους κατόχους των λύσεών μας, και έχουμε πραγματοποιήσει διαγωνισμούς σε συνεργασία με στρατηγικούς συνεργάτες του δικτύου μας, όπως η Domino’s, τα Friday’s, τα My market, ο Γρηγόρης Μικρογεύματα και πολλοί άλλοι, δίνοντας έτσι καθημερινά σε χιλιάδες εργαζόμενους τη δυνατότητα να απολαύσουν ακόμη περισσότερα προνόμια με τη λύση Ticket Restaurant. Επιπροσθέτως, πάνω από 100 τυχεροί έχουν κερδίσει ταξίδια σε διάφορους προορισμούς της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού, δωροκάρτες κ.ά. και φυσικά δεν σταματάμε εδώ!

HR P.: Ποιος είναι ο ρόλος της τεχνολογίας και πώς την αξιοποιείτε;

Μ. Π.: Στην Edenred επενδύουμε σημαντικά στην τεχνολογία εστιάζοντας στην εμπειρία του χρήστη, δημιουργώντας mobile εφαρμογές και online πλατφόρμες, όπως το MyEdenred, που δίνουν τη δυνατότητα στους κατόχους των λύσεών μας να έχουν μία self-service εμπειρία και να διαχειρίζονται τη λύση που έχουν στα χέρια τους end-to-end. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε εκεί για όσους χρειάζονται υποστήριξη ή για να προσφέρουμε άμεσα λύσεις σε ζητήματα που μπορεί να προκύψουν. Με μία πολυμελή ομάδα στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, παρέχουμε καθημερινά υποστήριξη τόσο στους πελάτες μας και τους ανθρώπους τους, όσο και στο συνεργαζόμενο δίκτυο των καταστημάτων.

Αυτό αποδεικνύεται και μέσα από τις τελευταίες μας έρευνες που επιβεβαιώνουν ότι μπορούμε και δημιουργούμε λύσεις που καλύπτουν πραγματικά τις ανάγκες των σύγχρονων οργανισμών, ενώ, παράλληλα, μας βοηθούν στο να συλλέγουμε feedback και να γινόμαστε καλύτεροι.

Με επενδύσεις στην τεχνολογία που ξεπέρασαν τα €150 εκατομμύρια το 2018, η ψηφιοποίηση των λύσεών μας και η καινοτομία αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, η Edenred έφερε το Apple Pay στην Ελλάδα, μία υπηρεσία ορόσημο στην ψηφιακή στρατηγική μας, καθιστώντας μας έναν από τους πρώτους παρόχους mobile πληρωμών στην ελληνική αγορά. Πλέον, όλοι οι κάτοχοι των καρτών Ticket Restaurant και Spendeo μπορούν να πραγματοποιούν ακόμα πιο εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια τις καθημερινές συναλλαγές τους, χρησιμοποιώντας απλά την Apple συσκευή τους!

Είμαστε σίγουροι ότι με το Apple Pay γυρίζουμε σελίδα στις υπηρεσίες μας και μπαίνουμε σε μία νέα εποχή. Μία εποχή όπου η παρουσία μας στο mobile περιβάλλον θα ενδυναμωθεί ακόμη περισσότερο καθιστώντας μας τον καθημερινό, ψηφιακό συνεργάτη όλων των κατόχων αλλά και των συνεργατών μας.

Συνοψίζοντας, σκοπός μας στην Edenred είναι η δημιουργία μίας άρτιας εμπειρίας για τους κατόχους των λύσεών μας, από τα mobile payments μέχρι τις αποκλειστικές προσφορές. Και επειδή δεν εφησυχαζόμαστε αλλά εξελισσόμαστε χρόνο με το χρόνο, να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες σύντομα!

    HR P.: H Edenred αναπτύσσει μακροχρόνιες συνεργασίες με τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται. Τι είναι αυτό που τροφοδοτεί τις εν λόγω συνεργασίες;

Μ. Π.: Για εμάς, οι συνεργάτες αποτελούν μέρος της οικογένειάς μας. Η συνεργασία μας βασίζεται ξεκάθαρα σε ένα win-win μοντέλο που στόχο έχει να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία όχι μόνο για τους κατόχους των λύσεών μας αλλά και για τους συνεργάτες μας.

Χαρακτηριστικά αναφέρω μερικά μόνο από τα οφέλη που απολαμβάνουν οι συνεργάτες μας από την καθημερινή επαφή μαζί μας, όπως διεύρυνση του πελατολογίου τους και πρόσβαση σε χιλιάδες νέους χρήστες καθημερινά, αύξηση του τζίρου τους, προβολή στα μέσα της Edenred καθώς και στη νέα mobile εφαρμογή MyEdenred, προβολή στην ειδική σελίδα προσφορών της Edenred, και πολλά άλλα.

Στόχος μας είναι να κρατάμε τους συνεργάτες μας ικανοποιημένους, ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να μπορούν να ικανοποιήσουν τους χιλιάδες κατόχους των λύσεών μας.

Στο πλαίσιο αυτό, αξίζει να επαναφέρω στη συζήτησή μας τη νέα υπηρεσία Apple Pay, που πραγματικά «γύρισε» σελίδα στις καθημερινές συναλλαγές, όχι μόνο για τους κατόχους των λύσεών μας που μπορούν πλέον να πραγματοποιούν τις συναλλαγές του μέσω της Apple συσκευή τους, αλλά και για τους συνεργάτες μας, αφού, πλέον, υπάρχει μικρότερη αναμονή στα ταμεία, καθώς οι συναλλαγές πραγματοποιούνται ταχύτερα χωρίς κάρτες ή μετρητά και είναι ασφαλέστερες από ποτέ.

Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι διαθέτουμε τόσο την τεχνογνωσία όσο και τη δυναμική για να συνεχίσουμε με συνέπεια να προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη και πρωτοποριακή εμπειρία στους χρήστες των λύσεών μας, έχοντας στο πλευρό μας τους συνεργάτες μας, που εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια πορευόμαστε μαζί.

Η ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MyEdenred
Με τη νέα, μοντέρνα εφαρμογή MyEdenred, όλοι οι κάτοχοι των λύσεων Ticket Restaurant & Ticket Compliments απολαμβάνουν μία σειρά από πλεονεκτήματα, όπως έλεγχο υπολοίπου των καρτών τους, πρόσβαση στο ιστορικό των συναλλαγών τους, άμεσες ενημερώσεις για όλες τις συναλλαγές με τη χρήση της κάρτας τους και 24/7 πρόσβαση στο δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Ακόμα, οι κάτοχοι των λύσεων της Edenred μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τα κοντινά τους καταστήματα, καθώς και να μάθουν εύκολα και γρήγορα περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτά, μέσα από τις ειδικά διαμορφωμένες σελίδες των καταστημάτων αλλά και να πραγματοποιήσουν απευθείας κλήση στο κατάστημα της επιλογής τους, να βρουν τις οδηγίες πλοήγησης μέσω Google maps, και πολλά άλλα. Επίσης, μπορούν να ενημερωθούν real-time για τις τρέχουσες προσφορές και διαγωνισμούς μέσω in-app notifications.

Με απλά λόγια, η νέα εφαρμογή MyEdenred αποτελεί τον ψηφιακό συνεργάτη για τους κατόχους των λύσεών μας, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και κάνοντας τις συναλλαγές τους ευκολότερες. Επιπλέον, αποτελεί έναν καθημερινό «σύμμαχο» για τους συνεργάτες μας, αφού μέσα από τις ειδικά διαμορφωμένες γι’ αυτούς σελίδες, οι κάτοχοι των λύσεών μας έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που προωθούν το κατάστημά τους.

Έχοντας δεσμευτεί τόσο απέναντι στους κατόχους των λύσεών μας όσο και απέναντι στους συνεργάτες μας, σας διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα και την εμπειρία χρήσης τους. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσα σε λίγους μόλις μήνες από την παρουσίαση της εφαρμογής στην ελληνική αγορά, χιλιάδες κάτοχοι των λύσεών μας την χρησιμοποιούν ήδη καθημερινά.

Τέλος, είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά που η νέα μας εφαρμογή MyEdenred βρέθηκε ανάμεσα στις κορυφαίες εφαρμογές της ελληνικής αγοράς, αποσπώντας μάλιστα το κορυφαίο βραβείο στην κατηγορία Food & Drink Mobile Applications, στα Mobile Excellence Awards 2019 που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο.

HR Professional (T. 169)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο HR Professional Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

Banking / Finance

International

Τουρισμός

Αυτοκινητοβιομηχανία

Δημόσιος Τομέας

Υγεία & Ομορφιά

Ευρωπαική Ένωση

Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

Συμβουλευτικές Εταιρείες

Καύσιμα

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778