Με το #ΜένουμεΣπίτι να ισχύει και για τα διεθνή agencies, νέοι τρόποι επιστρατεύονται για να κρατήσουν ενωμένους τους εργαζoμένους μέσα στη νέα ψηφιακή φούσκα της απομόνωσης.

Για παράδειγμα, προκειμένου να «συστήσουν» στους συναδέλφους τους το νέο εργασιακό τους περιβάλλον, δηλαδή το σπίτι τους, οι εργαζόμενοι στις MCD Partners και Canvas Worldwide λάνσαραν τη δική τους εκδοχή της σειράς του MTV, «Cribs», όπου διάσημοι ξεναγούν το κοινό στα εντυπωσιακά τους σπίτια, μέσω virtual tours. Επιπλέον, αρκετά είναι και τα shops που προσφέρουν διαδικτυακά sessions διαλογισμού και γιόγκα, ενώ άλλα ανέλαβαν τον ρόλο του trainer και οργανώνουν διαδικτυακά τάξεις γυμναστικής, χρησιμοποιώντας ως props αντικείμενα που έχει ο καθένας σπίτι του.

Παράλληλα, ορισμένα agencies αξιοποιούν τη δύναμη της μουσικής για να φέρουν «κοντά» τους ανθρώπους τους. Επίσης, προκειμένου να διευκολύνει τη διαχείριση των ισορροπιών εργασιακής και οικογενειακής ζωής, το Krow Group εγκαινίασε την πρωτοβουλία «Bed Time Half Hour», ένα ψηφιακό event αφήγησης ιστοριών, όπου οι εργαζόμενοι με μικρά παιδιά συναντιούνται διαδικτυακά σε χαλαρούς ρυθμούς πριν πάνε για ύπνο.

Τέλος, προκειμένου να διατηρήσουν καθημερινές ρουτίνες, κάποια shops ενθαρρύνουν τα virtual lunches και τα ομαδικά coffee breaks εξ’ αποστάσεως, ενώ συχνά είναι και τα virtual happy hours, όπου, με συνοδεία ποτού, οι συνάδελφοι παίζουν παιχνίδια και χαλαρώνουν, όπως θα έκαναν σε ένα μπαρ μετά το γραφείο (Πηγή: Daily Fax).