Η ΑΧΑ Ελλάδας παρότρυνε τους εργαζομένους της να συμμετέχουν σε ενέργειες για τη στήριξη του Movember, του παγκόσμιου κινήματος για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη.

Με σύνθημα «Mo-bilise yourself!», η ομάδα εθελοντών της ΑΧΑ έτρεξε την Τρίτη 20 Νοεμβρίου μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων, μεταφέροντας το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης στην καταπολέμηση περιστατικών του καρκίνου του προστάτη. «Συνοδοιπόρος» και πρεσβευτής αυτής της πρωτοβουλίας ήταν ο Wilm Langenbach, CFO International New Markets του ομίλου ΑΧΑ.

Παράλληλα, η ΑΧΑ Ελλάδας κάλεσε τους εργαζομένους της να «αφήσουν στην άκρη τις ξυριστικές τους μηχανές» και με «σύμμαχο» το μουστάκι τους, να συμμετέχουν σε αυτή την παγκόσμια πρωτοβουλία του ομίλου, ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στα social media με το hashtag #Movember και #axa Hearts in Action. Για κάθε φωτογραφία, η εταιρεία προσέφερε 50 ευρώ στο Movember Foundation, ΜΚΟ για τον καρκίνο του προστάτη και τις άλλες μορφές καρκίνου από τις οποίες νοσούν οι άνδρες.