H Interamerican έχει εισαγάγει από το 2016 στην εταιρική στρατηγική ανάπτυξης το πρόγραμμα καινοτομίας «Imagine».

Κεντρική ιδέα αποτελεί η δημιουργική συμμετοχή των εργαζομένων με κατάθεση νέων ιδεών στην ψηφιακή πλατφόρμα του προγράμματος και η υλοποίησή τους, σε επόμενα βήματα, μέσα από διατμηματικές ομάδες και συνεργασίες που βασίζονται σε ένα νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας. Στόχος είναι η καλλιέργεια μιας κουλτούρας καινοτομίας. Μέχρι και σήμερα, έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα του «Imagine» περισσότερες από 120 νέες ιδέες από τις οποίες οι περισσότερο υποσχόμενες έχουν υποβληθεί στη μεθοδολογία «Accelerator», που υιοθετήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2016, δίνοντας ως αποτέλεσμα 17 minimum value propositions, 5 business cases και 3 value propositions, σημαντικής αξίας για την Interamerican.

Έως τώρα, 17 ομάδες «Accelerator» αποτελούμενες από 66 υπαλλήλους της εταιρείας -η συμμετοχή των οποίων ήταν εθελοντική- αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του προγράμματος, ενώ εκπαιδεύτηκαν εφαρμόζοντας την «Accelerator» μεθοδολογία. Επιπλέον, 150 εργαζόμενοι της Interamerican έχουν έρθει σε επαφή με το πρόγραμμα συμμετέχοντας σε ομάδα, workshop, demo day ή σε άλλη σχετική με το πρόγραμμα εκδήλωση. Ακόμη, 11 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν ολοκληρώσει το coaching πρόγραμμα και είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν και να σχηματίσουν νέες ομάδες, αναλαμβάνοντας νέες πρωτοβουλίες.

Μάλιστα, το πρόγραμμα «Imagine» απέσπασε δύο διακρίσεις στα Marketing Excellence Awards, που οργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στην κατηγορία «Employee Marketing Communications» και στην ειδική κατηγορία «Being the Best of the Best». Παράλληλα, με αξιόλογη συμμετοχή, που απέφερε 126 μονάδες αίματος, ολοκληρώθηκαν οι φετινές κινητοποιήσεις αιμοδοσίας των ανθρώπων της Interamerican, εργαζομένων και συνεργατών του εταιρικού δικτύου πωλήσεων.

Ο σύλλογος υπαλλήλων και η διεύθυνση εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας συνεργάστηκαν με τη νεοφυή επιχείρηση κοινής ωφέλειας «Bloode», ενισχύοντας με καμπάνια την κουλτούρα εθελοντή αιμοδότη. Οι εργαζόμενοι, κατά το 2017, ενίσχυσαν την τράπεζα αίματος του Συλλόγου με 72 μονάδες αίματος. Παράλληλα, και φέτος τα Γραφεία Πωλήσεων Interamerican στην Κρήτη συγκέντρωσαν συνολικά 54 μονάδες αίματος από συνεργάτες και φίλους της εταιρείας, με τη σύμπραξη τοπικών συλλόγων αιμοδοτών.